1401-02-26 10:03
523
0
80012
در دیدار هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه با مدیرکل ارشاد گلستان مطرح شد؛

ایجاد شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر در گلستان/ آمادگی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برای تقویت جشنواره ابوذر

در دیدار هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه با مدیرکل ارشاد گلستان به ایجاد شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر در گلستان تاکید شد.

به گزارش گلستان ما؛ اعضای هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان گلستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان دیدار کردند.

تشکیل شورای سیاست گذاری جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان، هم افزایی در راستای حمایت از مطبوعات و اصحاب رسانه و توجه به آموزش و ارتقاء سطح کیفی تولیدات محتوای رسانه ها از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

محمد رعیت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در این جلسه از آمادگی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برای هم حمایت از برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر خبر داد و گفت: در حد مقدورات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از جشنواره رسانه ابوذر حمایت می کنیم و این جشنواره باید تقویت شود.

رعیت بیان کرد: رسانه ها با قلم خود به روشنگری در جامعه کمک می کنند و تقویت خبرنگاران تخصصی یکی از دیدگاه ها و برنامه های ما به شمار می رود.

وی افزود: باید جشنواره ابوذر بتواند به ساختار و اهدافی که برای آن در نظر گرفته شده برسد و در این راستا حامی بسیج رسانه خواهیم بود.

این مقام مسئول نقد و بررسی رسانه ها را در بهبود عملکرد مطبوعات استان موثر دانست و افزود: شاید برخی از موضوعات مثل شبکه های اجتماعی در سلسله مباحث مدیریتی ارشاد و بسیج رسانه قرار نگیرد ولی باید در این بخش برای خود وظیفه مندی داشته باشیم و به ساماندهی فضای مجازی و کاهش آسیب های آن اهتمام داشته باشیم.

همچنین در این جلسه محمدمهدی تجری از شکل گیری شورای سیاست گذاری بسیج رسانه خبر داد و گفت: این شورا بهانه ای است که بتوانیم با سازماندهی بیشتر اهداف و برنامه های جشنواره رسانه ای ابوذر را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.